Mina djur :)

MINA DJUR

Jag kom på att jag inte har presenterat mina djur här i bloggen. Mina underbara sötnosar.

Först vill jag presentera min hund Pepzi :

Hon är riktigt gullig va? Här var hon bara en liten valp & om ni undrar hur tusan hon ligger med kroppen på bilden så är det ett av hennes syskon som ligger bakom. Hon är fyra olika raser och hennes "ras" heter Paptiblazjacks enligt hennes uppfödare, hon är en blandning av papillon, jack russel, tibitansk spaniel och sen kommer jag inte på den sista rasen.

Jag har också en jätte gullig katt som heter Linus:
sfg

Här var han också en liten bebis, jätte söt. Han är en vanlig bonnkatt men han är lite smått långhårig.

Ja nu har ni träffat dom (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0