inlämningsupg.

Hejsan alla fina männsikor. Tänkte bara berätta att i förra veckan så hade vi en inlämningsupgift där vi skulle välja en person att skriva om. Man skulle skriva om hon/ han var varm eller kall, vilka färger och kläder hon/han passar i osv. Skulle också vilja ha en lite "udda" stil och sticka ut från mängden, men har aldrig vågat.Visst det finns ju ingen annan som ser ut som jag men ändå. Det skulle nog ha passat mig att ha någon sådan stil eftersom jag är väldigt framåt som person och min personlighet sticker ut ur mängden. Menmen, jag får nöja mig med av att kolla på andra och imponeras av att dom vågar.

Det var allt för mig nu på mogonkvisten. Se you later alligator.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0