Hejhej

jag utan smink

Hej igen, nu sitter jag i sängen utan smink och blött hår och har nyss klätt på mig. Inte världens finaste syn, haha. Annars har jag nog inte gjort så mycket, höll på och dö när jag skulle klä på mig för på min tröja satt det världens största korsspindel! haha, jag som inte ens brukar vara rädd för insekter, men den här gången höll jag på att dö. Jahopp, och idag så ska jag typ äta taccos med mamma och glo på någon film. Men det kanske finns något roligare att göra, jag vet inte.

Btw, snart äre jul :D. Och sen äre nyår. Har ni planerat vad ni ska ha på er än?
jag ska ha på mig glansiga hudfärgade "stay up:s", en svart & vit klänning och världens finaste pumps med öppen tå och stilettklackar i siden som jag köpte i berlin. Bild kommer senare. Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig på julafton än men, det kommer väl. Ni får hare så bra. Ciaoo ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0