hej bloggen!

Hej alla söta och rara det var längesen! Ni får ursäkta mig att jag inte har bloggat på så länge men jag var inte så bloggsugen under jul, ville bara mysa :) .
dxcfvg
 Har satt i min piercing där nere i läppen igen förresten ;) Snyggt?


Har ni fått något roligt i jul då? Jag har fått massor av skojsigt:

* Smink - ögonskuggor, läppstift, vit kajal, mascara.
* Pengar -  800kr
* Smycken - silver halsband med kors.
* Presentkort - 200kr H&M.
* Gelékit till naglarna.
* Nagellack- franskmanikyr.
* Kläder - pälsjacka, pälsmössa, vantar, spetströja.
* Hårfärg- Kastanjbrun med blonda slingor.
* Parfym- någon billig som luktar gott :)
* Lösögonfransar- långa & fina. 100% human hair KICKS.

Och massa mer :D as skojsit. ngn som har lust att åka till marieberg med mig? :) Hör av er.


Kommentarer
Postat av: chrille

självklart: )

2010-01-16 @ 22:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0