hej allesammans :D



Nu har jag precis fixat iordning mig, vart rätt nöjd faktiskt.HAHA, ego? tog på mig rött läppglans och röd rosett idag eftersom det närmar sig jul, förresten så är det ju till och med andra advent idag! Väldigt vad blek man är nu mot jul, det kanske man borde göra någonting åt. Men jag tycker faktiskt att det är ganska fint att vara ljus på vintern fast det är snyggt att vara brun med. jahopp, vad ska man göra idag då? Ingen aning faktiskt, det är ju söndag och trist. Men snart är det ju jullov! jippie.

 Förresten, det har varit dåligt med tips på ett tag nu. Min rosett som jag har i håret har jag gjort alldeles själv. Det är faktiskt lite onödigt att köpa en rosett på ett hårspänna för nästan en hundring när man kan göra en själv. Du behöver bara ett siden band och en hårnål. Sedan gör du en rosett av siden bandet klipper till snörena som hänger ner med en sax och sedan sätter du ett hårspänne igenom knuten på rosetten. Lätt som en plätt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0