Damn, im boored.

Hej sötnosar.

ellie
Just nu sitter jag i min soffa & kom precis hem ifrån banken.
 Har så jävla tråkigt, och sen är jag as hungrig också. Och sen sitter min katt & gör as konstiga ljud i fönstret. Jaja, Har ni gjort något kul under lovet eller? inte jag xD

Jag måste bara tipsa er om en sak! På H&M har dom as bra hårfärg&slingmedel i ett. Jag har provat deras hårfärger 2 ggr nu och har blivit hel nöjd. Förut när jag hade ljusbrunt hår med blonda slingor i så köpte jag en hårfärg som hette Caffe Latte Vanilj och nu har jag någon dom hette ... något annat ;p Kommet inte alls ihåg. Jaja, ville bara tipsa er om den. Det är H&M´s egna märke alltså.
 tänkte göra en hiss & diss videoinlägg senare kanske. Ses då ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0